grafik gerak

24 Disember, 2013

Kisah Pelajar



Di Perpustakaan Seorang pemuda lalu menanyakan sesuatu kepada si gadis yg sedang duduk di sebuah meja

Pemuda :"Hi, bolehkah saya duduk di sebelah awak?"

Gadis tersebut lalu menjawab dengan suara yg nyaring: " MAAF SAYA BUKAN PEREMPUAN MURAHAN YG AKAN TIDUR DENGAN AWAK MALAM NI!!"

Lalu semua mata yg ada di perpustakaan tersebut tertumpu dan menjeling pada pemuda itu.

Beberapa minit kemudian, gadis itu lalu berjalan kearah pemuda itu sambil berkata: "saya seorang pelajar psychology dan sy tahu apa yg seorang lelaki sedang fikirkan, awak mesti berasa malu sekarang ni kan?"

Pemuda tersebut lalu menjawab dan menjerit sehingga boleh didengari oleh seluruh perpustakaan itu : "APA?? RM500 UNTUK TIDUR SEMALAMAN?? WOW ITU TERLALU MAHAL!!"

Ketika itu juga semua orang di perpustakaan itu kelihatan terkejut sambil berbisik sesama sendiri memandang gadis tersebut lalu permuda itu membisikan sesuatu ke arah si gadis : "Saya pula seorang pelajar undang-undang, dan saya tahu macam mana nk buatkan seseorang itu rasa bersalah."


Tiada ulasan:

Catat Ulasan