grafik gerak

28 September, 2013

Friends Forever After


Teman ingat tak lagi, di UUM ini lah tempat kita belajar, bertemu dan mencipta pelbagai kenangan. Disini jugalah tempat kita berpisah. Namun "Perpisahan Bukanlah Titik Nokhtah dalam Persahabatan". Mungkin secara nyata kita tidak berjumpa tapi di alam maya kita sentiasa ada.

Saling berkongsi cuma keadaan itu terlalu berbeza. Tiada lagi bersalaman, tiada lagi bertepuk tampar juga tiada lagi tangisan bersama. Kenanglah waktu kita Teman, bila kita slide semua album gambar yang kita miliki pasti kita akan tertawa, malu dan rindu pada semua kenangan yang telah kita bina bersama.

Terdetik di dalam hati  " Ya Allah, rindu aku pada mereka, bila waktunya dapat aku berjumpa dan berkumpul dengan mereka semua. Ya Allah izinkanlah aku mencipta memori terindah bersama mereka semua, kerana mereka adalah teman yang setia bersamaku ketika susah dan senang, teman menangis dan ketawa dan mereka jugalah teman yang memberi dorongan juga semangat ketika aku tersunggkur dalam menghadapi ujian mu.
Teman, Aku sayang kamu.

satu-satu nya gambar yang ada kita semua

Jangan lupa lagu kita nyanyi di Dewan Muadzam Shah
 "Biru Warna"

Kami anak alam insan Tuhan
Mengembara langit biru mencari ilmu
Berteman kebudimanan
Bina nusa bina dunia sejahtera

UNIUTAMA ibu yang tercinta
Kami doa lanjut usia bahagia
Kami janji hormati pesanmu
Ilmu budi dan bakti
Ilmu budi dan bakti

Kita nyanyi di Dewan Bukit Kachi
"Trauma Ayumi Hamasaki"
"Sahabat Aizat"

Sahabat mengapa kau pergi
Tinggal akku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat Ingatlah Kau selalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tik disini lagi

Sahabat aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimi
Kau tahu ku tak bisa
Beanjak terbang dan melayang
Tanpa diri mu ku tak bisa dan kembali

Tapi ada lagi satu lagu yang khusus untuk Bukit Kachi yang tak ingat senikatanya.. ^_^




cak, cak, cakk...

candid yang menyerlah kasih sayangnya

1,2,3 Kak Long, Adik & Kak Ngah
bulan bufday yang sama
6,10 & 24 January 1989

GENG BPM

GENG BDM




Rinduku pada kamu semua seperti keinginan kucing nie pada ikan ^_^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan