grafik gerak

08 Februari, 2013

Hantaran Origami


hai, famly cikin nie semua ada kepakaran dan kemahiran..ada yang  mahir membaiki moto,membaiki kereta (gen kepakaran membaiki turun dari ayah kepada anak lelaki), ada yang pakar memasak kakak n abg ofcos lah gen emak)..cikin pon apa kurangnya, pakar bertukang..hahaha paku-paku yang ada pada dinding rumah tu semua cikin punya angkara, naik cemuih ayah nak menggeleng kepala..hehe pakar jugakan, pakar betukang..
tang sana cikin paku, tang sini cikin paku..pantang jumpa paku..jadi hantu paku..
Kalau hilang barang-barang tukang haa..tak da sape punya keje lah tu memang cikin lah empunya angkara..hahha maaf lah ayah nak tunggu orang tolong betukang lambat sangat so cikin betukang la sendiri..
opss...tertukar topik plak, jom cerita semula tentang origami dari kami pakar origami..hehehehe. takdalah gurau je, bukan pakar tapi pandai la sitik-sitik..
kali nie cikin nk citer tentang Origami Hantaran Pertunangan abg cikin..abg cikin..bukan hantaran cikin tau..hehehe.. okeh buka mata anda luas-luas...

ha nie hantara dari kedua belah pihak, 
nie baru hantaran pertunangan..yang pink dari pihak lelaki yang biru dari pihak perempuan

nie hantaran dari abg cikin pada bakal tunangnya
 yang telah pun sah menjadi isterinya pd 13/10/2012...

Origami Bunga Rampai

Origami Telur

Origami Basikal

yang nie paling comei..sebab ada aksesori tanduk rusa santa claus..hihi
Origami Duit Hantaran
cantikan kawan-kawan..maklumlah hasil seni...

famly memang menggalakkan apa-apa hasil seni yang kiteorang nak buat, siap bagi cadangan lagi..sentiasa memberi kritikan yang membina
cikin harap cikin pandai macam angah cikin.
Semoga Berjaya Cikin!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan