grafik gerak

12 Mac, 2011

kunci 0h kunci...

kelakarkah.....lau dlu akulah paling suke tinggalkan kunci dalam bilik..tp sekarang dah tak ag..hihihi al-maklumlah kesilapan mengajar kita, so aku wat lah langkah berhati2..hihii xda masalah kunci untuk aku ag dah wat masa nie..hihii
tapi arini, ada dua orang dak wings aku yang tertinggal kunci..hihi kelakar...suratan atau kebatulan???huhuhu
kini diorang masih agi bertapak diblik aku menunggu kepulangan felo2 block yang kesemuanya tiada di rumah...kasian deh..bagaimana perasaan anda bila tertinggal kunci, begitulah perasaan aku..so len kali jgn mudah memperlekehkan orang bila seseorang itu mengalami masalah terutama kunci bilik...

first yang sorang tu mintak teman p rumah felo tok minta kunci malangnya felo xda..so aku tolong lah kawan try buka pintu guna kad dgn cara menendang, menghempok, menggoncang tapi xberjaya  haha wat sakit aje adalah..ngekk!! yang xleh bla tu siap menyanyi2 ag suh pintu tu terbuka "buka..buka pintu sayang,"..heheheee xdapat deh nak nolong...then giveup balik blik aku..melongokk jap..pastu try ag..tetap xleh..ketatt bebb...
try tpon sume felo..malangnya sume felo xda kat umah jawapanyya balik blik aku menongkat dagu ajelah..hihii..dan nak nak dijadikan cerita mudah 5minit dok kat bilik datang seorang ag kawan tanya tentang cara nak dapat kan kunci bilik..kat situ sah2 dapat tangkap yang dia pon tertinggal kunci...ar kat situ ada ada partner tertinggal kunci..xleh lah nak wat pe..masing2 melangokk aje lah menunggu felo...
kecian diorang..yang sorang tu baru balik k0k..tapi yang sorang ag tu xsempat p k0k..harap2 xda masalah untuk dia lah..bb kalau ponteng k0k memang parah beb..lau xsurat layang merah datang..naiyooo..

papepon felo2 len kali lau sume dah plan nak kua time2 hujung minggu nie..wat lah langkah berhati2 dengan memberi kunci pendua tu pada R.A kan mudah kengkawan nie..bukan pada felo aje pesanan nak diberi..pada kengkawan gak ler..wat langkah berjaga2 dgn adakan kunci pendua sebagai keselamatan...
bila bilik dah terkunci dari dalam kan parah..maklumlah tombol pintu bilik kekite nie kan automatik..dengan sekelip mata aje pintu bilik kite leh terkunci lau kita tak lekatkan kunci pada tombol...




kunci untuk hidup..hihihihii


Tiada ulasan:

Catat Ulasan