grafik gerak

28 Februari, 2011

Perjanjian......... ^_^

jika aku berjaya kurangkan berat badan dalam masa 1bulan aku akan dapat hadiah...hrm...janji perlu ditepatiii!!!...
 
ngeh3.... arinie 28/2/2011 aku...telah mula untuk prgm kurangkan berat badan...
hadiah yg dijanjikan adalah RAHSIA...hahahaa..ape tah hadiah tu, xsabo nak tau huhuu...
so mulai arinie...kurangkan karbohidrat...kalori..lelemak..& apa2 jua makanan yg boleh meningkatkan berat badan ku secara mendadak...alahai...melepas plak plan nk p kua makan KFC...ohhh chezee wedgs i miss u...

  xda can ker nk makan nie???

yang berlelemak tulah aku suke..huhuu...xpelah..ti abis prgm nie ku p bedal lah...ahhaa tp pada tahap yg dijaga..kang sia-sia jep usaha...

xpe2 aku akan try menjadi penyabar..hhooho..kerana kesabaran ini ada ganjarannya.hehehehe...
jadual pemakanan aku da sediakan...so aku yg akan melaksanakan..aku yg dapat hasil..lau aku degil aku yang melepas..ingat naa...jgn degil2 ti xdapat hadiah..1ari pon jgn disalah ertikan..kerana 1bulan merupakan tempoh perjanjian... ^_^



masa sem1 aku 45kg,
berat aku sekarang... 55kg...baru sem4
lau sem 6???



huhhh dalam masa 2 tahun sedemikian rupa berat ku naikk!!
xleh jadii....
diet dalam 1bulan kira2 bape kg leh kurang???
ke mmg xda kurang???
ishh xmoh ler..nk kurg juga...huhuhuu
ag pon..baju2 ku beli dlu tu..bnyak yg xterpakai
lau ada pemangkin seronok gak wat prgm kurangkan berat badan nie ekk...



1 ulasan:

  1. hohoho kau byk mkn ker kt kolej sana? ;D
    ker malas bersenam nih
    hohoho

    BalasPadam