grafik gerak

25 Februari, 2011

hati2 di jalan pikir

terlalu banyak peristiwa yg berlaku dalam hidup ku & aku berasa begitu gembira kerana setiap peristiwa itu memberikan aku kelebihan & penuh bermakna...24 february jam 3.30 adalah waktu ku catatkan kegembiraan untuk kali ini...ku harap kegembiraan ini akan kekal bersama diriku...i knew it & i have made it...walauapapun juga prasangaka yang datang...akhirnya aku berjaya menyatakanya..hasilnya..positif..sepositif hati & fikiranku..yg tiada penyesalan melainkan kekuatan & keberanian... (^_^)
wow..24 febuari 2011..hhihihiii genap usiaku 22tahun 1bulan...erm..hikmahnya disitu...setiap tarikh itu ada tersirat peristiwa...hahaha kini ku telah dewasa & perlu bijak memilih mana yang perlu didahulukan..
pada tarikh nie juga tersemat berbagai perasaan..dari malamnya & hingga kini, senyuman dibibir & lekang..
xlekang dek panas xlapok dek hujan lah katakan..hihihihi macam2 aje...len macam pon ada gak aku nie..hahaha nak wat caner hati berbunga2..hihiihii...lau dlu confiuse gegila kalini yakin semula..

percayalah...kasihmu lama tersulam
diruang paling dalam
terlalu jauh tak terselam..
ku akui.
dugaan datang jua pergi
rela ku menghadapi
dengan harapan suci
doa bersemi..

haha men lagu lagi..xda kerja lah ku nie..ada je yg terselit disebalik kata2
kihkihhh.

haa perasaan teruja pd arinie pon ada gak,yelah baru balik ke U, dekat 11hari gak ku memonteng kan diri...dengan selamba badak dia, sedangkan kawan2 yang lain da melayan assigmnt aku baru je nk amik tau apa itu assgmnt..hihii kelakar lah...xpernah ku balik lambat ke U, selalunya ku lah org pertama yang akan menjengukkn muka di blok, tp kali nie aku jadi org terakhir..hihihi pecah rekod da nie leh masuk buku...sayangnya..adakah penginapan aku akan di apung2kan oleh en.Muslimin Walang akibat daripada keterlajuranku mencutikan diri myebabkan tidak membuat PRK???hoho00 jgan ler.. aku suka tinggal di Dunia....KACHI!!! lagipon, ku ada hal yg xdapat dielakkan.jgn ler...ermm????????
mau fikir tentang nie ka???aku rasa xmoh fikir lah..pandai2 lah diorg tu..ag pon ku dah send memo..ohohoooo...

alang2 menyelok pekasam biar sampai kepangkal lengan
alang2 dah memonteng biarlah sakan....
segala risiko terpaksa ku tahan..
so bolayan... 
sebenarnya aku xtau nk tulis ape..so aku tulis ajelah ape yg berlaku & perasaan ku harinie..hahaha
papepon aku rasa nk melompat kegembiraanlah kerana hasrat ku tercapai...Alhamdulillah....
Allah telah memberi peluang itu untuk sekali lagi..& kali nie ku harap ianya akan berterusan...amin..



.......................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan