grafik gerak

24 Januari, 2011

sWeEt 22 ^_^

AKHIRNYA GENAPLAH USIA KU YG KE 22TAHUN...

Alhamdulillah..sepanjang masa nie aku sentiasa memperoleh kemudahan & kegembiraan.....

aku menganggapkan bahawa hadiah hari jadi ku adalah dengan kejayaa aku & kengkawan Sekretariat Anak Johor menjayakan program MAKAN MALAM KERJAYA BERSAMA YAYASAN PELAJARAN JOHOR (YPJ)..majlis yg sering kali di tunda ini akhirnya berlansung dengan lancarnya pada 21/01/11 jam 8.pm...sebelum berlansungnya majlis tu berbagai2 masalah yg kami hadapi..dari segi pengangkutan, makanan, persembahan, invoice & macam2 ag,,tp akhirnya hampir kesempurnaan yg diperolehi...amin....dan aku juga merasakan bahawa hadiah hari lahir ku apabila aku memperoleh peluang untuk dinner pd 20hb & lunch bersama dato' n pegawai2nya pada 21hb jam 1tghari...

aku betol2 xsangka yg aku berpeluang untuk bersama mereka... YB Dato' Hj Zalil bin Baron, EN Mohd Zeen b Watak, En Saharuddin b. Manas & En. Hamdi Mohd Amin...mereka sume dari Yayasan Pelajaran Johor..huhuu.. sempat gak beramah mesra dgn diorg sume, mmg sempoi..terima kasih kerana memberi peluang kpd kami untuk makan bersama2 & memahami keadaan kami yg gementar pada waktu itu..hihii pengalaman ni begitu berharga...takkakan ku lupa...macamana nk mengatasi perasaan malu, rendah diri..dari sini lah cara untuk ku memupuk keyakinan pada diri..ku harap pada akan datang ku dapat menjalankan program sendiri...

semyum selalu..senyuman yg ikhlas akan memberikan kelapangan pada hati setiap insan..yg memberi & yg menerima... ^_^

akan ku ingat pesanan Dato'... untuk mentadbir dgn baik kita tidak boleh menjadi manusia...

perumpamaan yg Dato' beri..."bagaikan seseorang membawa anjing mengelilingi funfair yg meriah & bising, kehadiran seseorg itu bersama anjingnya telah menyebabkan kawasan tersebut senyap..."

hehe kelakar bila baca komen2 kengkawan wish bufdy kat FB, hihii mcm2 ragam...hahaha.ada yg siap wat lirik lagu berbunga2..huhu thnkz frendz..i love u all!!!
gembira diriku pabila diingati...
sungguh pon korg kata usia ku tua...namun hatiku masih di zaman childhood, yg sentiasa lupa tentang kematangan diri & usia yg dimiliki....
thnkzzz a lot all my frndz..
^_^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan