grafik gerak

13 Januari, 2011

kEtIbaAn.... ^_^

Alhamdulillah..akhirnya aku sampai juga ke negeri kedua dengan selamat...dari johor aku dok ngn ifa, tak sangka gak yg si wan tu pon satu bus ngn kiteorang..ble sampai di Kedah, ifa trun kat alor star, dia nk p umah mak angkat, aku & wan lak meneruskan perjalanan ke Changlon, syukur pada Allah s.w.t, sebab bus yang nak hantar kiteorang p Chnglon, sanggup hantar kiteorang ke UUM dengan bayaran RM5....dan sekarang aku dah berada di bilik lama..& aktiviti pembersihan bakal berlaku sebentar lagii...
aktiviti hari nie yg ku pk, nk membersihkan bilik, keluarkan mana2 barang yg aku letak kat luar stor...then makan...haa kafe lom buka tp nasibek ku suka wat langkah berjaga dengan membawa bekalan makana iaitu popia yg mak buat...& nasi lemak yg ku beli di Gurun... tak lupa membeli khas untuk membe ku lina yang baru sampai ke Kachi malam tadi..setelah siap kemas, baru leh relax...lau mampu bertahan aku nk ajak lina p men badminton... lau xlarat ku ajak dia p tdo jelah..hihihiiii...k lah times up.. sekarang aku nk p mengemas....daaaaaaaaaaaaaaaaa ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan