grafik gerak

10 Disember, 2010

exam oh exam!!!

tertekannya dengan exam..dah ku cuba atasi namun tetap begini...setiap soalan yg ku target kua, xmgena langsung....exam eko, xda gap antara class & ulang..kaji, pentadbiran kewangan secara tetibe jadi keliru..sedangkan dah prepare!!
ada masa terluang ku cuba fahami setiap teori2 yg lect soh baca...ku paham punya paham..tu pun amik masa...sambung p exam STID..waa aku bace note english...rupanya soalan dwibahasa..ku harap ianya membantu pointer ku... sepanjang sem aku mengalami benda yang sama, exam berderet....tapi tidak lah seteruk kali nie yg membuatkan aku rasa begitu down...dinamika kumpulan, pengurusan sumber manusia & etika...sume exam pagi silih berganti!!!!! arghh kesilapan kerana xtau yang aku boleh mintak HEA ubah jadual!!aku xbuat sbb xtau..kenapalah aku leh binggung??? hrmm tadi jawap exam dinamika..aku rasa begitu kelam....rasa putus asa pon ada masa jawap soalan tu...rasa nk melalak, meraung aje..nie ada dua subjek ag..human resource examnya esokk..argghh ..nie aku xmampu nk membaca, memahami ag mengingatii..kenapa lah, nafsu mengantok lak sentiasa meluak2, bab pening tu jgn dikata sentiasa ada..adoiii masalahhh!! terpaksa lah minum cafein...yg sememangnya xsesuai untuk tubuh aku nie...then lusa exam etika..warhh aku keliru menjadi buntuuu!!!....xtau ape ag dah nk wat...dimanakan semangat ku iniiiii??? bangkitlah semangat ku, jgn kau menyepiii!!!! adesssss

mimpi semalam jangan kau menghantui diri ku lagi...aku mimpi aku kene buang U sebab pointer terlalu tidak mengizinkan aku untuk terus menapak di UUM...argghh selisihh malaikat 44..mintak dijauhi dari segala kecelakaan, musibah dan kesedihan...
keputusan ditangan aku...teruskan usaha mu cikinnn!!!jgn giveup..syitan suke pada org yg giveup..skrg nie dia tgah ketawekn ko tau x!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan